FAQs

Veelgestelde vragen

Bestellen

Question Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
AnswerAlle informatie over hoe je een bestelling op Love & Pieces kunt plaatsen vind je op de pagina ‘Bestellen‘. Hierin leggen wij je stap voor stap uit hoe je gemakkelijk in twee simpele stappen een bestelling kunt plaatsen.
Question Kan ik een bestelling annuleren?
AnswerZodra je je bestelling hebt geplaatst of wanneer die al verzonden is, is het niet meer mogelijk om te annuleren. Neem contact met ons op door een mail te sturen naar info@loveandpieces.nl.

Verzenden

Question Wat zijn de verzendkosten?
AnswerAlle informatie over verzendkosten in Nederland, Belgie en Duitsland vind je op de pagina ‘Verzenden‘.
Question Wat is de levertijd?
AnswerBestel je op een werkdag voor 16:00 uur dan heb je je bestelling de volgende dag al in huis. Plaats je een bestelling in het weekend dan wordt je order meestal op dinsdag bij je geleverd.

Retourneren

Question Hoe kan ik mijn artikel ruilen of retourneren?
Answer

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

  1. Retour aanmelden
    Meld je retour door een mail te sturen naar info@loveandpieces.nl met daarin je naam, ordernummer, de producten en de reden van de retour (dit is niet verplicht).
  2. Retour sturen
    Vervolgen stuur je de retour (op eigen kosten) naar onderstaand adres. Deze dienen wij binnen 14 dagen binnen te hebben.Retouradres:Love & Pieces
    Paulus Potterstraat 17
    7442 KM Nijverdal

Question Mijn artikel is beschadigd, verkeerd geleverd of incompleet, wat moet ik doen?
AnswerWij vinden het erg jammer dat je een klacht hebt op een door ons geleverd artikel. Stuur een e-mail met klacht + foto naar info@loveandpieces.nl. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk met je op te lossen.

Beschadigd:
Op alle Love & Pieces gekochte artikelen zit een garantie van vier weken na ontvangst. Mail ons de klacht, het ordernummer en foto van klacht door en stuur deze naar retour@loveandpieces.com. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Je kunt geen aanspraak maken op de garantie bij:
* Beschadiging door opzet of nalatigheid
* Uitzonderlijke slijtage

Verkeerd geleverd:
Heb je een verkeerde maat of een ander product ontvangen dan besteld. Neem dan eerst contact op met onze klantenservice via retour@loveandpieces. Zodra wij je mailtje hebben ontvangen zullen wij ervoor zorgen dat je het product zo snel mogelijk toegestuurd krijgt.